2008年3月17日星期一

3/8 -- 2008第一次聚會




今天約左教會的弟兄姊妹去NELSON屋企聚會, 去之前同gary返左教會, 去到見到春容係度插花, 咁靚忍唔住加入跟佢學插花, 仲約左佢每個月的第三個星期係教會插花, 估唔到自己原來都有點藝術天份.

我插花時, gary 同朱古力&潔純做三福, 結果 gary 今天決志信主了. 我們一起得到主的禮物--永生, 我們可以永永遠遠一起.

藍天做證

回想到那日 風雪遍地 心卻亂
因找到純情一顆心 天真笑臉
至美愛歌編給妳 千個晚上 憶個故事
把一生的歌韻悠揚聲加起
也襯不起妳 是要靠兩心 以愛共奏起
心 跟妳同呼應 同伴著到老
天天傾聽 清晨夢醒 身旁是妳
將來幸福 因有妳
主 恩惠常緊記 長路願有妳
不捨不棄 請憑這天盟約
為兩顆心可每日編寫這愛情 藍天做證
( 願妳我一生每日編寫這愛情 到永遠 )
我願前程同奔往 我願未來共分享
我願順從上主的帶領 用我的心
盡我一生 愛著妳 I Always Love You

沒有留言: