2007年11月3日星期六

生日快樂 <1>




人生的新一頁又開始啦! 講真, 呢一步真係感覺好大, 好似一個很大的轉變的開始, 想一想有點點不開心, 但細數一下自己原來係主的指引保守下擁有咁多美好的東西, 真係好幸福...一份不太差的工作(有一班互相支持關心的好同事), 有溫暖的家, 有疼愛我的男朋友, 仲有一班好知己好朋友, 我真係好幸運, 希望能永遠擁有. 你們一個都不能少啊!!

10/31 有好同事係翡翠小籠飽慶祝 我&SUSANNE生日, 好好味呀, 今次仲試左幾種新食物(醉豬手, 季豆, 山煎包), 全都好好好味, 多謝呀

11/1 早上,好開心收到GARY送的11枝黃玫瑰, 除了太陽花, 黃玫瑰是我的最愛. 很好奇點解會係11枝, 11枝好似係有特別意思, 但覺得佢應該唔識, 於是 晚上問佢點解會係11枝, 一聽下...好冧呀.....一生一世愛你, 我是你的唯一

開心停不了, 午餐有表妹, 妹妹和媽媽為我慶生日. 記得去年妹妹&妹妹男朋友都有來為我慶祝生日, 而且都係呢問呢! 呢間的豬扒, 炸帶子, 炸生蠔真係非食不可呢!

晚餐: 有GARY載我去鋰景灣(SOHO東)JACK食生日晚餐, 好鮮味, 有生蠔, 蒜蓉牛油龍蝦, 意大利雲吞, 千層闊麵, 正! 環境都好特別, 張梳化係千秋來架. 最驚喜係熄燈唱生日歌, 初時好尷尬, 但發現原來今晚有幾個同一日生日的人係度慶祝就好興奮了

沒有留言: