2007年11月5日星期一

生日快樂 <3>

11/3下午同琳琳&表妹去冒險樂園玩, 我自己第一次玩波波池, 感覺...好攰, 并不是幻想咁好玩, 可能真係大啦, 琳琳就興奮極了. 唔知點解佢突然發脾氣....琳琳你的脾氣太壞了, 希望你大了會轉變吧!!!


11/3 到我一班出生入死的好朋友同我慶祝生日啦. 好興奮呀, 有好朋友同我一起食我最愛的海鮮. 且開心一浪接一浪, 有一張kimkim為我花心思挑選的生日咭, 很特別很靚, 仲有一個大袋. 多謝晒呀. 我真係很滿足啦. 雖然有幾位朋友不能出席, 但有你們又有大頭的電話, 我己很開心, 更可況都市人有不同的活動工作是在所難免, 有時朋友不一定要時時見面, 間中有電話的問候同關心已很難得, 只要你們永遠視我為好朋友就已很足夠!

1 則留言:

不再thin的阿thiN... 說...

你...你做咩特登提大頭個電話呀?!!!!唔通你...