2008年7月5日星期六

駕車樂

這兒是南生圍




Gary總於考完試了, 我比他還要開心, 因為他又可以陪我出去玩啦.
今天 (7/1) 我們去了同事su介紹的好地方, 這兒比較遠, 但對於G就很方便了(不過我都很方便G會揸車車我). 位於上水粉錦公路, 近高爾夫球場, 店外對住綠油油的草地, 是休閒的好地方.
食飽仲去左元朗&南生圍睇人玩模型飛機&賞風景, d人好誇張會自己租只貨櫃放模型飛機, 我望左好久都唔明, 係30幾度的烈日下控制飛機係天空向上直衝反轉....有乜咁開心, 頸都硬了呢!!!

2 則留言:

萱萱媽媽 說...

玩? 我見你都係離不個食字喎...但睇落真係幾"正"!
(P.S. 我第一次入0黎參觀, 有冇手信呀?)

不再thin的阿thiN... 說...

有車的確好方便啊~
南生圍...我仲未去過啊... >_<